Borsa de Treball

En el 2005 Pons Formació crea una Borsa de Treball pròpia per a oferir un punt de trobada a les Empreses i Professionals que cerquen feina.
El nostre objectiu és dinamitzar el mercat laboral i oferir col•laboració a les empreses proporcionant aquells professionals que cerquen un lloc de feina, ja sigui de forma puntual com a llarg termini.
L’elevat nombre d’alumnes de Pons Formació permet que la Borsa de Treball sigui una valuosa, dinàmica i àmplia font de reclutament per a les empreses clients, mantenint la proximitat i professionalitat que ens caracteritza.

Portal Feina Activa - SOC

Consultoria RRHH

S’assessora a l’empresa client en la gestió del capital humà de la seva organització, amb accions com les següents:
• Anàlisi i descripcions de llocs.
• Clima laboral.
• Comunicació Interna.
• Promoció Interna.
• Recol•locació o ‘outplacement’.
• Publicació d’anuncis.
• (…)

Selecció de Personal: S’ofereix a l’empresa Client solució a les seves necessitats de personal cercant els candidats més adequats (entrevistes, realització de proves, informe del candidat…).