Dies i horaris d’atenció al públic

Dimecres i dijous, de 9:00 a 14:00

El 23/01/12 l’Escola PONS ha estat autoritzada com a Agència de Col•locació (amb número d’identificació: 0900000067)

Amb els objectius de:

• Funcionar com a intermediaris laborals tot proporcionant a les persones una ocupació adequada al seu perfil i als ocupadors facilitar les persones treballadores més apropiades als seus requeriments.
  • Valorar els perfils, aptituds, coneixements i qualificació professional; oferir recerca d’ocupació, orientació i informació professional i selecció de personal.

L’Escola PONS posa a l’abast dels usuaris 2 procediments com a Agència de Col•locació:

• Procediment DEMANDA: Adreçat als/les candidats/es que cerquen feina. Emplenaran la Fitxa de Candidat. Contactarem amb el/la candidat/a per a realitzar una entrevista per a detectar competències professionals. S’oferiran eines de recerca feina.
  • Procediment OFERTA: Adreçat a les empreses que busquen personal. Emplenaran la Fitxa d’Empresa . Contactarem amb l’empresa per a realitzar una entrevista amb el responsable de l’oferta i se’ls explicarà el servei ofert per l’Escola PONS (actualització de l’oferta al web de l’Escola PONS, recerca a la base de dades de candidats,…)